Joc de Cartes Catalanes

9,50 €
Impostos inclosos *

El joc de cartes dels Països Catalans.

Quantitat

  • Política de seguridad (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de seguridad (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)
  • Política de envío (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de envío (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)
  • Política de devolución (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente) Política de devolución (editar con el módulo Información de seguridad y confianza para el cliente)

El joc de cartes dels Països Catalans: Focsfalçsbolets i porrons, els 4 colls de les Cartes Catalanes. Amb figures d'inspiració medieval i personatges històrics catalans: Jaume IRoger de Florels Almogàvers... Es presenta en una bonica capsa a tot color i amb 48 cartes de joc, 2 comodins i 5 cartes explicatives. Es juga com amb qualsevol joc de cartes tradicional (a la botifarra, brisca, set i mig, truc, burro...)

1548704870035
40 Elements